Digitální správa vozového parku na místě
connect:deskSystém pro správu vozového parku connect:desk nabízí přehledný přístup ke všem údajům o flotile. Tento software slouží ke správě údajů o vozících a řidičích a umožňuje jednoduché vytváření sestav.
Od správy vozíků a řidičů přes plánování údržby a využití až po monitorování a analýzu veškerých údajů o vozících – connect:desk je srdcem celé správy vozového parku. Obsluha softwaru je velmi intuitivní a vhodná pro zkušené správce vozových parků i příležitostné uživatele, kteří potřebují jen jednotlivé funkce.
Vydané verze softwaru:
connect:desk 2.7.4
connect:composer 2.3.19
Variabilní funkční moduly
Požadavky na systémy pro správu vozového parku jsou často velmi specifické: Každý provoz poskytuje manipulačním vozíkům jiné pracovní prostředí. Proto lze jednotlivé funkční moduly Linde connect zkombinovat do jednoho systému, který optimálně splňuje příslušné požadavky.
Prostřednictvím moduluconnect:acprovozovatelé kontrolují přístup k vozovému parku a umožňují spolehlivou a snadnou kontrolu vozíků před každým použitím.Modul connect:dtdokumentuje dobu používání, nehody a funkčnost vozíků z flotily. Pomocí moduluconnect:ansprávci flotily analyzují a monitorují vytížení a výkon vozového parku. Tento modul navíc vyhodnocuje stav akumulátoru a rozpozná případné chyby obsluhy. Pomocí moduluconnect:zilze monitorovat polohu manipulačních vozíků v jednotlivých lokalitách po celém světě. V rámci skladových a výrobních úseků je navíc možné definovat bezpečnostní zóny s přizpůsobenou rychlostí.
Podrobnosti o modulu connect:desk
Řídicí panel
Řídicí panel slouží jako komunikační centrála systému connect:desk. Díky individuálně nastavitelným widgetům, např. kalendáři, zprávám vozíku a přístupům, mohou správci vozového parku monitorovat a kontrolovat svoji flotilu. Všechny zprávy se v případě potřeby přeposílají jako e-maily.
Organizace
V části Organizace mohou správci vozového parku upravovat údaje řidičů, místo použití, přidělené vozíky a další informace. Hierarchicky strukturované zobrazení seznamů nabízí přehledné znázornění organizační struktury a usnadňuje přidělování a správu přístupových a uživatelských oprávnění.
Správa
Tabulky, podrobná zobrazení a různé vstupní prvky umožňují flexibilní sledování, údržbu a rozšiřování velkého množství dat. Tak je například možné snadno spravovat řidičská oprávnění, školení nebo zdravotní prohlídky.
Zóny
V části Zóny správci vozového parku na základě vlastních halových nebo dílenských plánů plánují a konfigurují oblasti zón a průjezdy halami a v případě potřeby definují automatizované přizpůsobení rychlosti. Například na křižovatkách nebo v úzkých prostorách je rychlost vozíku cíleně řízena a tím se zvyšuje bezpečnost.
Transparentnost díky sestavám a analýzám
Na základě kompletních dat týkajících se vozového parku je možné pomocí softwaru connect:desk získat téměř 30 interaktivních sestav vozového parku, jednotlivých úseků, vozíků nebo řidičů. Data se zobrazují v přehledných grafech a tabulkách. Správci vozového parku tak přesně vědí, kdo, kdy a který vozík jak používal. K dispozici jsou celkem čtyři kategorie sestav:
Kniha protokolů
Kniha protokolů poskytuje přehled všech zaznamenaných událostí jednotlivých vozíků. V tabulce Pre-Op Check jsou uvedeny všechny předběžné kontroly provedené u vybraných vysokozdvižných vozíků i příslušné odpovědi řidičů. Interaktivní diagramy ukazují nápadné stavy nabití akumulátorů a odhlášení a lze je seskupovat podle řidičů a vozíků.
Použití
Servis
Koordinace
Kategorie Koordinace poskytuje údaje o řidičích a použití a vytížení všech vozíků. Rozdělení vozíků nabízí přehled o složení celé flotily – uspořádání podle výrobce, typu vozíku a dalších kritérií. V inventáři vozíků jsou uvedeny všechny vozíky včetně jejich důležitých vlastností. V instruktážích řidičů jsou uvedeny všechny provedené i dosud neprovedené instruktáže řidičů.